EDI

Ponúkame riešenie EDI, ktoré je uznané ako štandard na medzinárodnom obchodnom trhu. EDI kombinuje rôzne systémy riadenia podniku a zabezpečuje efektívnu výmenu elektronických dát medzi obchodnými partnermi.

EDI (Electronic Data Interchange) je riešenie, ktoré umožňuje organizáciám vymieňať si dôležité obchodné dokumenty bez zásahu človeka.

Elektronické riešenia na výmenu údajov sú relevantné nielen pre podniky, ktoré zvládajú veľký počet objednávok, riadia zásoby tovaru a zásob: veľkoobchod, maloobchod, logistika a doprava, výrobné podniky, hotely. Riešenie EDI môže byť prispôsobené aj malým a stredným podnikom.

EDI pomáha v reálnom čase komunikovať medzi systémami riadenia podnikov dodávateľov, príjemcov, logistických spoločností a ďalších účastníkov procesu. Podanie objednávok, potvrdenie o prijatí, nákladné listy, doručovanie faktúr do Vašej spoločnosti sa stane efektívnym procesom a budete cítiť skutočnú hodnotu, keď EDI začnete používať.

Výhody, ktoré prináša EDI

  • Efektívna komunikácia medzi Vami a Vašimi obchodnými partnermi;
  • Automatizované spracovanie a prezentácia údajov výrazne znižuje chybovosť.
  • Efektívne riadenie sortimentu a skladu v reálnom čase;
  • Zabezpečenie transparentnosti procesu; môžete sledovať všetky kroky;
  • Výrazne rýchlejšie dodanie a vykonávanie objednávok;
  • Rýchlejšie úhrady faktúr;
  • Nižšie náklady, pretože sa dokumenty nespracovávajú ručne a nepoužívajú sa papierové dokumenty;
  • Jednoduché používanie, pretože zamestnanci Vašej spoločnosti budú pracovať v bežnom softvérovom prostredí a riešenie EDI bude ticho vykonávať prácu „prekladateľa“, ktorý pomôže systémom „komunikovať“.

Možnosti EDI

  • Integrácia sa so všetkými systémami riadenia trhu používanými na trhu;
  • Objednávky sa potvrdzujú automatizovane;
  • Elektronické schvaľovanie príjmu tovaru (nákladné a dodacie listy);
  • Automatické doručovanie elektronických faktúr;
  • Vytvorenie elektronického archívu;
  • Dokumenty sú schválené podpísaným elektronickým podpisom