FitekIn

Riešenie pre prichádzajúce faktúry FitekIn

Spravujte svoje faktúry ľahko, rýchlo a bez námahy pomocou riešenia FitekIn z Estónska

FitekIn je moderný schvaľovací online workflow systém na správu dodavateľských faktúr, bločkov a iných dokumentov. Uľahčuje správu elektronických a papierových faktúr, ako aj faktúr vo formáte PDF. Riešenie FitekIn ponúka flexibilitu na prácu na diaľku, pretože faktúry môžu byť spracované z Vášho PC, smartfónu alebo tabletu s prístupom na internet. Cirkulácia, schvaľovanie a zaúčtovanie faktúr môže byť čiastočne alebo úplne automatizované. Faktúry schválené v systéme FitekIN sa automaticky exportujú do účtovného systému zákazníka alebo účtovného softvéru plánovania zdrojov podniku (ERP – Enterprise Resource Planning) spolu so všetkými informáciami o fakturácii a zaúčtovaní. Riešenie FitekIn robí celý proces spracovania faktúry rýchlym, presným a transparentným. Dáta sú bezpečne uchovávané v online archíve, kde sa dajú ľahko vyhľadať.


Prečo používať riešenieFitekIn?

  • Najmodernejší nástroj a najviac automatizovaný systém v CEE regióne
  • Práca na diaľku – faktúry môžu byť spracované kdekoľvek na PC, smartfóne alebo tablete, stačí prístup na internet
  • Zníženie nákladov – šetrite čas aj peniaze vďaka zníženiu manuálnej práce Vašich zamestnancov
  • Transparentnosť – je možné kedykoľvek sledovať stav faktúr v obehu
  • Viacjazyčná podpora zákazníkov – získajte kvalitnú podporu vo Vašom jazyku
  • Ľahký prístup k archívom faktúr – ľahšia dohľadateľnosť údajov a jednoduchšie uchovávanie – fulltextové vyhľadávanie
  • Zvýšenie kvality údajov – menej systémových chýb, vďaka logickým kontrolám dát našimi sytémami (verifikujeme koľko a aké znaky má mať ktorý údaj)
  • Spoľahlivosť – včasné spracovanie faktúr zrýchľuje mesačnú závierku a dodávateľsko odberateľské vzťahy

Funkcie riešenia FitekIn

  • Prijíma všetky formáty faktúr (papier, PDF, PEPPOL, UBL, EDI)
  • Automatické vyťaženie dát z faktúr s garanciou 100%
  • Zasielanie faktúr na schválenie a monitoring stavu schválenia
  • Schvaľovanie faktúr a ich prepojenie na stovky účtovných systémov
  • Fulltextové vyhľadávanie faktúr
  • Supplier data management
  • Automatický export každých 15 minút fakturačných údajov do účtovného softvéru (SAP, NAV, Pohoda, Omega, KROS, ABRA, AZ PRO)
  • Generating search reports and saving these in CSV files

Pre koho je riešenie FitekIn určené?

Spoločnosti, ktoré majú najväčší úžitok zo systému správy dodávateľských faktúr, majú:

  • viac ako 150 dodávateľských faktúr mesačne
  • viac ako troch schvaľovateľov v procese schvaľovania
  • schvaľovateľov na viacerých podnikateľských lokalitách

Riešenie FitekIn pomáha kontrolovať náklady, prináša efektívnosť a transparentnosť vládnym inštitúciám, firmám podnikajúcim v oblasti pohostinstva, účtovníckym firmám a mnohým ďalším. Už vyše 1150 spoločností používa riešenie FitekIn na automatizáciu svojich pracovných postupov.


Naši zákazníci