03/04/2020

Práca na diaľku: bezkontaktné fakturačné riešenie FitekIn

V dnešnej situácii na trhu umožňuje fakturačné riešenie FitekIn pracovať na diaľku a bezkontaktné spracovať faktúry. FitekIn používa 16 000 ľudí z 1 150 organizácií v celej Európe. Indrek Allas, vedúci obchodnej jednotky Fitek, podrobne vysvetľuje.

Čo je FitekIn? 

FitekIn je elektronický systém na spracovanie faktúr, ktorý konsoliduje všetky nákupné faktúry do elektronického prostredia, kde je možné ich overovať, zdieľať náklady a celý proces možno do veľkej miery automatizovať pomocou počítača alebo mobilného zariadenia. V súčasnej situácii na trhu FitekIn uľahčuje prácu na diaľku z domu a elektronické overovanie nákupných faktúr. Minulý rok prešlo cez FitekIn milión nákupných faktúr v 40 rôznych menách.

Aké sú výhody tohto riešenia? 

Zrozumiteľnosť a transparentnosť. Ak sa faktúry pohybujú tradičným spôsobom, na papieri alebo e-mailom, nemusí byť zaručená úplná transparentnosť fakturačného procesu. Riešenie na spracovanie nákupných faktúr vás informuje o tom, kde sa faktúry v danom okamihu nachádzajú. Bez elektronického riadenia faktúr môže byť strata faktúr veľmi častým problémom a stratené faktúry môžu zase spôsobiť problémy dodávateľovi alebo môžu vyžadovať opätovné vyplnenie zmenených daňových priznaní. Ďalšou dôležitou výhodou je rýchlosť pohybu faktúry pri uzatváraní mesiaca alebo iného obdobia.

Kto potrebuje transparentnosť fakturačného procesu? 

Transparentnosť fakturačného procesu je nevyhnutná tak pre generálneho riaditeľa, ako aj pre účtovníka. Tento proces zahŕňa aj tých, ktorí sú v podniku spojení s konkrétnou nákupnou faktúrou a musia ju pred platbou potvrdiť. Cieľom je uľahčiť život každému, kto potrebuje potvrdiť faktúry.

Ako môže riešenie FitekIn ovplyvniť dennú prácu účtovníka? 

Riešenie FitekIn pomáha účtovníkom s manuálnymi úlohami a dáva im príležitosť zamerať sa viac na finančnú analýzu a plánovanie. Účtovníci už nemusia manuálne zadávať nákupné faktúry, hoci to nevyhnutne museli robiť ako súčasť svojej práce.

Koľko nákupných faktúr by malo byť, aby bolo riešenie nákladovo efektívne? 

Spoločnosti, ktoré majú najväčší úžitok zo systému na správu nákupných faktúr FitekIn, majú 300 alebo viac nákupných faktúr mesačne, najmenej päť ľudí, ktorí manipulujú s faktúrami a potvrdzujú ich, a schvaľovatelia faktúr sú buď vo veľkých obchodných centrách, alebo pracujú na viacerých obchodných miestach.

Ako sa FitekIn líši od iných podobných riešení? 

Riešenie FitekIn šetrí čas našim zákazníkom. Máme miestnu zákaznícku podporu vo všetkých krajinách, v ktorých sa nachádzajú kancelárie spoločnosti Fitek, a možnosť hovoriť s niekým zo servisu v miestnom jazyku je pre našich zákazníkov veľkou výhodou. Riešenie FitekIn môže nájsť riadky údajov z faktúr a na základe týchto údajov vykonávať automatizované účtovania. Napríklad, ak chcete v jednej faktúre nájsť všetky svoje náklady na parkovanie a pohonné hmoty a zhrnúť ich do dvoch rôznych riadkov, ale na faktúre je 200 rôznych riadkov, v službe FitekIn to môžete urobiť iba niekoľkými kliknutiami. Okrem toho sme dokončili modul nákupných objednávok, v ktorom môžete vytvárať a overovať nákupné objednávky, čím získate väčšiu kontrolu nad všetkými výdavkami vo vašej spoločnosti. Môžeme tiež označiť kódy výrobkov na rôznych riadkoch, čím našim zákazníkom umožňujeme ešte lepšie porovnanie s objednávkou. Kódy produktov je možné nastaviť ručne, ale dokážeme ich tiež digitalizovať automaticky. FitekIn navyše prijíma medzinárodné elektronické faktúry prostredníctvom siete PEPPPOL.

Čo bude nasledovať?  

V najbližších mesiacoch plánujeme do tohto riešenia pridať aplikáciu FitekIn Mobile, aby bolo ešte jednoduchšie schvaľovať faktúry kdekoľvek a kedykoľvek vám to bude vyhovovať.

Vážení partneri! Zatiaľ čo monitorujeme a získavame informácie o šírení koronavírusu v našich komunitách, je veľmi dôležité sa uistiť, že robíme všetko pre to, aby sme znížili riziko infekcie, zatiaľ čo naďalej bežne poskytujeme naše služby zákazníkom.

Čítaj viac

V dňoch 12. – 13. februára sa spoločnosť Fitek Slovakia ako bronzový partner zúčastní na jednom z najlepších podujatí pre lídrov na Slovensku – CEO Fórum. CEO Fórum Slovensko je konferencia zameraná na stretnutie úspešných generálnych riaditeľov z rôznych spoločností pôsobiacich na Slovensku a v Českej republike.

Čítaj viac

Spoločnosť Fitek Group, vedúci poskytovateľ riešení v oblasti finančných technológií a elektronickej fakturácie v baltických a európskych krajinách, sa zúčastní na najdôležitejšom podujatí roka pre vedúce spoločnosti vo finančnom sektore na podujatí CFO Forum na Slovensku. Podujatie bude svojím spôsobom interaktívne a bude spájať jedinečné príbehy, talk show, diskusie prednášajúcich a inšpiratívne prezentácie. Spoločnosť Fitek sa podujatia zúčastní ako jeho zlatý partner a ako aj jedna zo spoločností, ktoré budú na podujatí prednášať.

Čítaj viac